top of page

Boekings voorwaarden 

Reservering en Bevestiging

Reserveringen kunnen online via Salonized of andere aangewezen kanalen worden gemaakt. Vanaf de tweede afspraak van een strippenkaart/pakket dient u een afspraak te maken via WhatsApp. Een bevestiging van de reservering wordt per e-mail verstuurd.

 

 

Betaling

Betalingen dienen voorafgaand aan de afspraken online voldaan te worden, tenzij anders overeengekomen. Bij aankoop van een strippenkaart/pakket gelden specifieke betalingsvoorwaarden*.

 

 

Annulering, Wijzigingen, Vertraging en No-Show

Afzeggen of verplaatsen is mogelijk tot 24 uur voorafgaand aan de afspraak; daarna zijn wij genoodzaakt 50% in rekening te brengen. Bij een no-show brengen wij de volledige behandeling in rekening. Langer dan 10 minuten te laat wordt gezien als een no-show en zullen wij dit op dezelfde manier in rekening brengen en kan de afspraak helaas niet doorgaan. U kunt de afspraak zelf tot 24 uur van tevoren annuleren of verplaatsen via de ontvangen afspraak bevestiging. Indien u in het bezit bent van een strippenkaart/pakket; bij no-shows of aankomsten met een vertraging van meer dan 10 minuten wordt de volledige behandeling van uw strippenkaart/pakket in rekening gebracht, wat resulteert in de annulering van de afspraak.

 

 

*Strippenkaarten / Pakketten

Na de aankoop van het pakket is er geen restitutiebeleid van kracht. Het pakket behoudt zijn geldigheid gedurende twee jaar vanaf de aankoopdatum en is strikt niet overdraagbaar naar derden. We willen u nadrukkelijk erop wijzen dat het volledige bedrag van het pakket bij aanschaf direct en volledig dient te worden voldaan.

 

 

Afspraakbevestiging en Herinneringen

Een herinnering van de afspraak wordt per e-mail en sms verzonden naar de verstrekte gegevens. Het is de verantwoordelijkheid van de betrokkene om eventuele wijzigingen door te geven.

 

 

Recht op Wijzigingen

Haarmeso / Newave Kliniek B.V. behoudt zich het recht voor om deze voorwaarden te wijzigen. U wordt tijdig op de hoogte gesteld van eventuele veranderingen.

 

Privacy en Gegevensbeheer

Klantgegevens worden vertrouwelijk behandeld volgens het privacybeleid van de organisatie.

 

Geschillen

Geschillen worden beheerst door de wetten van Nederland en worden voorgelegd aan de bevoegde rechtbank.

bottom of page